vecka 19

Godkväll tjejer!
Här kommer veckans planering:

Måndag;
Utklädnadsshowsträning 15.30


Tisdag;
Utklädnadsshowsträning direkt efter samhällen


Onsdag;
Läxförhör på praktisktmarknadsföring (Om lagarna osv)
Vi som ska göra omprov/missat i teori och praktiska (nagelförlängning & manikyrist),
detta sker på HVlektionen
Hjärtpunkten för dem som anmält sig.
Resten av klassen är lediga på HVlektionen.
Utklädnadsshowsträning på idrotten


Torsdag;
Lediga


Tack för en trevlig och minnesfylld dag i fredags tjejer!
Nu undrar jag bara om det var någon som fick med mina papper?
Dem försvann nämligen när vi städade.
Hör av er till mig då =)
Ses imorgon! / emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle någon kunna skriva ett inlägg med alla datum och tider vi ska träna till showen?? för oss som inte va där

2010-05-09 @ 21:26:48
Postat av: Catarina Holmlund

Hej!

Skulle ni dansa/öva?! Jag har ju inte hört något och därför planerat in ute idrott för er!

Måste få veta hur ni tänker här!!!!



Catta

2010-05-11 @ 12:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0