Utklädnad

Hallå tjejer, nu får vi ta oss samman och styra upp det här ordentligt. Det handlar om att prioritera och jag tror inte någon har lust att gå upp på scenen och känna att det bara är pinsamt. Alla som ska vara med får engagera sig nu och pallra sina arslen till träningarna!! (Om det är inte är något suuuperdupermegaviktigt man ska göra)

 

Imorgon tisdag ska vi träna i tullhuset vid hamnen 14.15. ALLA ska vara där kvart över två!

ons 26/5 på idrotten i aerobicsalen och efter skolan 
tors 27/5 12.30-13.30 i aerobicsalen
mån 31/5 08-10.30 i aerobicsalen

lördag ses vi kl 12 vid tullhuset och tränar, gör kostymerna och förmodligen fixar våra lakan, så det är otroligt viktigt att alla kommer nu!!!! Jobbar man på lördag så får man se till att komma efter jobbet. Vi får offra lördagen helt enkelt till det här.

måndag ska alla kostymer vara klara och dansen ska sitta för vi måste kunna träna på dansen i kostymerna samt att det är genreptisdagen!

Är man borta mer än ETT tillfälle nu, så får man Inte vara med för det håller inte. Och tyvärr så får man inga pngar tillbaka då om man har betalat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena! varför tränar vi inte hela tisdagen? vilka har lektioner på morgonen? tror vi måste träna mer än bara nån timme per dag, hela tisdagen kan vi väl träna? sen undrar jag vilka som bestämde lördagen? det är jättesvårt för mig att komma en lördag, jag ska den lördagen sminka mina tjejkompisar i Mora till deras bal. Varför inte söndagen? kom igen nu tjejer om vi vill vinna säger jag med :) ju mer vi tränar desto bättre! ses på måndag, puu-ss

2010-05-24 @ 20:08:38
Postat av: Anonym

tycker vi börjar tidigare på onsdag också eftersom vi inte har någon praktisk marknadsföring!

2010-05-24 @ 20:38:15
Postat av: Emma n

Jag håller med den som skrev första kommentaren (chansar på linnea). Varför inte på söndagen? Jag kan inte på lördagen eftersom jag ska skriva på ett hyreskontrakt då och nu i torsdags så åkte jag till Dalarna. Betyder det att jag "inte får vara med" då eller?

2010-05-24 @ 23:05:07
Postat av: natta

jo emma det är klart du ska vara med, det är från och emd nu vi menade. Vi har ju fem träningar kvar, fyra innan måndag som allt ska bli klart på. det är om man missar mer än en av dom. idag hade många prov och emma b som har nycklar osv till tullhuset har prov till cirka två, därför blev det på eftermiddagen idag :)

2010-05-25 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0