Studentförfest?

Tzenna brudar! På SPA:et pratade vi ju om vart vi skulle vara på studenten, alltså någon stans att gå efter man varit med släkten och innan blue moon, så att vi i klassen kan parta lite ihop om man vill. Jag har pratat med min moster och det är helt okej att vi är där. Jag kommer vara där hela dagen med min släkt. De bor mitt emot polishuset, alltså väldigt nära till Blue moon och Vasaparken eller vart man nu vill vara. Tycker ni att detta låter bra eller ska vi vara någon annan stans? Det är ett alternativ i allafall så får vi se då! :) / Lello

Kommentarer
Postat av: sanna

det låter superrr lello!:)

2010-05-02 @ 20:28:29
Postat av: Emelie

awesome lillis! Najs att du styr upp det hela :)

2010-05-02 @ 21:41:19
URL: http://emelielagerqvist.blogg.se/
Postat av: natta

ja det låter bra!=)

2010-05-03 @ 20:23:38
Postat av: MADELEINE DERNSJÖ

fetttt!!!! jag är på. By the way vem äår lello?

2010-05-05 @ 23:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0