Lördag

Hallå igen! Tänkte att 7-tiden blir väl bra på lördag, om vi ska köpa mat oså :) Jag som inte gillar pizza kommer åka till spicy vid halv 7 kanske, där hämtar jag också upp Linnea och tre till får plats å åka med hem till mig. Så strax innan 7 är vi väl hemma hos mig :)
Jag bor på Skälby på Knivgatan 4. Man svänger först in på en gata som heter Skönsbogatan sen första höger in på Knivgatan :) Och jag varnar er, nattbussen stannar rätt långt ifrån mig :P tar ca 15-20 min att gå så ett tips är att fixa skjuts :P ses på lördag då :D puss! / Emelie.H
förresten! Folk får gärna ta med sig usb grej med lite musik på, jag tror inte jag har sådär jätte mkt ^^, 
Min hund kommer att vara hemma så jag hoppas ingen är super allergisk.. :S

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skulle jag, emma och joakim kunna ta de tre sista bilplatserna kanske? :d

2010-03-18 @ 19:33:27
Postat av: emelie.h

det ska nog gå bra de :) skriv gärna era nr så jag kan få tag i er oså om exakt tid :) mitt är 073-7290602

2010-03-18 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0