TAGGGGGGGGAAAAA

Hej tjejer!
Tänkte bara skriva ett litet peppinlägg. När vi tränar så vet jag att vi (jag) mest kanske bara säger det negativa, men jag vill att det ska bli bra! Ni är alla fett grymma och jag trodde aldrig att ni skulle lära er så fort och att ni är så bra! Är verkligen stolt, och jag tror verkligen att vi har en chans att vinna, så imorgon ska vi öööööööösa! Om alla bara fokuserar och tänker på det vi sagt och tar i som kommer det gå skitbra! Sen efter släpper vi allt och festar järnet! NI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA, GLÖM INTE DET!!!!!!!!!!

Vi ses imorgon babes, och glöm inte, en KNUT på huvudet. Vi tittade på videon och det blir för mycket effekter om man har toffs. Blir mycket renare och snyggare med knut. Det är bara att ta ut den sedan om man inte vill ha den. JAG ÄLSKAR ER ALLA VÄRLDENS BÄSTA KLASS /SABBBBBBBBBBE

Amanda Kymmer säger bara HV07CST!!! imorogn jävlar bitches

för 2 timmar sedan · ·
Marielle Sahlander
Marielle Sahlander
!!!!!!!!!!!!
för 2 timmar sedan
Klara Mathilda Sundqvist
Klara Mathilda Sundqvist
jag tror att ni kommer vinna, ni var grymma! trots att det tar emot. (om du springer ut först, påminn släkten att åtminstone titta upp när jag kommer!!!)
för 2 timmar sedan
Amanda Kymmer
Amanda Kymmer
Kommer stå med öpnna armar och ge dig en svampbobbis kram! inklusive mormor!
för ungefär en timme sedan
Sabina Marmullakaj
för 12 minuter sedan ·
Harmoniq Skönhet
Harmoniq Skönhet
make me proud babes :)
för ungefär en minut sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0