Sista veckan för alltid

Hej tjejer, jag hoppas ni har haft en trevlig långhelg!
Det kommer bli rätt jobbigt att skriva det här inlägget,
för det är den sista veckoplaneringen.
Men vi har ju sagt att vi ska ha kvar den här bloggen,
för alla måste fortsätta skriva och berätta vad ni gör!

Här kommer iallafall planeringen:

Måndag;
Mysdag med klassen kl13 i salongen.
Vi måste göra vår sista hantverkslektion mysig,
så alla tar med sig något att bjuda på,
bra humör och förhoppningsvis fint väder

Tisdag;
Utstädning av skåpen
och på kvällen maskeraden på Pluto (alla kommer som svampbob,ok?)
Junitrofen på Löga

Onsdag;
TT blir 19 barre



Torsdag;
Mösspåtagning.
10.00 börjar vi, men vart vi är har jag ingen aning om faktiskt.
Kom ihåg mössan(den får inte sättas på förens fotot)
och vara finklädd (tydligen superviktigt!)
12.00 tror jag det är lunch, vilket är för alla treor

Flakfix hos Sabbe har jag för mig

Fredag;
STUDENTEN
07.00-10.00
Champangefrukost hos Sofie P
10.00 Samling i ett klassrum i Ahuset (mer info senare)
12.14 Då springer vi ut
12.30 Flaken börjar rulla
Sen ska vi hem till Linneas moster men jag vet ej vilken tid.
20.00
öppnar BMB

Dåså tjejer, detta var vår sista veckoplanering...känns tungt som fan.
Men vi ses imorgon iallafall, det är jag glad för!
Puss på er mina älskade vänner/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Lelle

klasseeeeeeeen :( :( <3 <3

2010-06-06 @ 21:03:35
Postat av: Anonym

onsdag: stadsorientering i vasaparken!

2010-06-06 @ 21:03:45
Postat av: emma bark

love<3

2010-06-07 @ 01:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0