message

Hey tjejer!
Jag hoppas att alla hade grymt kul igår, och att det var en av de bästa dagarna i era liv. För det var det för mig. Inte för att jag fick sluta skolan utan för att jag fick vara med er. För att jag fick ta studenten med alla er 27 underbara tjejer.

Jag sitter även och tänker på om jag hade kunnat göra någonting bättre. Det hade jag säkert kunnat, men då hade det ju inte varit som det vart. Om jag inte hade vart som jag vart hade jag inte bidragit till den klass vi är (låter så sorgligt att säga var). Även fast alla inte varit superglada hela tiden och alla i klassen har haft sina med- och motgångar så har vi varit bäst! Jag kommer verkligen sakna er alla så mycket. Tanken på att inte få se Emma Bark klanta sig varje dag, Amanda skrika “det är krök”, Victoria räcka upp handen på varje lektion och kunna alla svar (haha), Josephines försök till att vara smart (fast hon är ju självklart det också, ibland haha), Emma Sjödahls försök till att strypa mig (internt), Linneas fighter med Birgitta, Lina S smittsamma leende, Tts sexiga danser på modevisningarna, Marielle bara (för det är kul när du väl var där, PUSS gumman) och alla ni andras mysiga personligheter varje dag gör mig ledsen. Jag skulle kunna sitta en hel dag och rabbla upp allt jag tycker om med er, men i stället för att sitta här och grina (som jag redan gör nu när jag skriver), så ska jag vara glad. Jag ska vara glad för att jag fick gå i den bästa klassen som någonsin kommer att finnas, och även fast vi aldrig vinner någonting, så har ni alla vunnit den största platsen i mitt hjärta. Att ta studenten med er var det bästa jag gjort i hela mitt liv.

Nu önskar jag alla en rolig, framgångsrik och lyckad framtid, och jag vet att vi kommer att ses igen (MÅNGA gånger). With love /Sabina (eller bitchen som de flesta skrev i min mössa.. Haha)


Kommentarer
Postat av: Linnea

vad fint skriver fina sabina. kommer sakna dig och alla så sjukt mycket, är så himla glad att jag flyttade, det var så nära ibland att jag skulle flytta hem för det har verkligen varit jobbigt, men ni min fina klass fick mig att vilja stanna!!! tack för att ni gjort mig till den jag är idag, allihopa. älskar er, bästa klassen <3 <3 <3

2010-06-12 @ 22:56:23
Postat av: lina

kan bara säga desamma. Jag älskar er, och det kommer kännas tomt utan er. Men we keep in touch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE!!!!!

2010-06-13 @ 01:18:40
URL: http://linaselander.blogg.se/
Postat av: TT

awesome! kommer sakna klassen jag med. Forever in my heart!

2010-06-13 @ 18:15:34
Postat av: lovisa

ei, jävla sötnos. Väldigt fint skrivet!

2010-06-13 @ 20:30:12
URL: http://www.loiz.se
Postat av: Lina M

<3Puss

2010-06-13 @ 22:32:30
Postat av: Dasha

<3<3<3<3:'(

2010-06-14 @ 08:38:39
Postat av: Emma bark

Lite sent ute :D: men fyfan va fint skriviet, och jag komemr sakna er alla emd super mycket :D:D<3

2010-06-22 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0