Grattis tjejer!!

I fredags började min dag bra jag var här i riktigt god tid och förberedde för att Ni skulle komma. När jag hade hämtat ut Era betyg så satte jag mig och tog det lugnt. Då kom min migrän och som tur var hade jag en tablett i väskan men den hjälpte inte så det var bara för mig att kasta över betygen till Andreas (som såg hur rädd ut som helst) och ta bilen hem och lägga mig. Andreas var sååå glad för att ni var så härliga tjejer, han tyckte ni var kanon!! Det är ni verkligen!! Jag bättrade på mig och var till Wenströmska och sedan vinkade jag till Er när ni åkte på er vagn.

Lycka till och hör gärna av Er!
Tack för tre härliga år!

Kramar
Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0