haha

vafan nu måste jag skriva om en grej som jag nyss skrev. Haha men när man är övertrött och fruktansvärt rastlös orkar man skriva om saker som detta. Jo men jag skrev iallfall så här. Att de va rätt kul med blogg. Man kanske borde skaffa sin egen xD haha. Och att man borde lägga upp allt konstigt jag ser och gör. Ja ska dra ett kul skämt som jag faktiskt kommit på helt själv.

De var så här att jag snackade med en kille på facebook chatten i lördags. De var en av linneas malungskompisar. Och han skrev till mig, så skrev han" tja, vad är upp?" och ja svarade "de är de du inte ser när du tittar ner" haha , de tyckte iallfall jag var rätt kul.

Ni som inte orkade läsa hela texten, jag gör skämtet i fet stil så att ni inte missar de. haha

De är ändå rätt kul med blogg. haha okej nu ska jag sluta här, jag lovar att jag är helt spiknyker xD haha faktiskt.
Eller? haha jo men de är jag på riktigt.....nej....de här kommer med all säkerhet bli en utav mina floppar känner jag nu. Men de gör inget, de är ju ändå så många ! haha

TT(inte tidningen eller ölen) <-------- Min nya slogan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0