enorm saknad... <3

.. ÄLSKADE , ÄLSKADE KLASS!
Sitter här och lyssnar på musik och tänker en massa.
Bland annat på att sommaren snart är slut och att slutet av augusti närmar sig.
Och om allt skulle vart som vanligt skulle vi snart börja skolan och ses igen,
och ha 365 dagar tillsammans med massa skratt & galenskaper...
jag önskar verkligen
att det var så det skulle bli nu .. men det gör ont att veta att det inte
blir så .. :/ att vi varken börjar skolan nu i augusti  , året efter eller nånsin mer!!

Jag kommer aldrig mer få gå till skolan och träffa alla dom underbara tjejer jag
fick se varje dag i tre år ! .. Jag lovar att varenda en av er har påverkat mig på
ett positivt sätt och jag kommer aldrig glömma någon av er !

Jag ska vara helt ärlig och jag mår verkligen skitdåligt över att vi tagit studenten,
det ska va nått kul man göra i livet- men ja tycker det var nått av de tråkigaste jag gjort.
Eller inte själva studenten - den var underbar .. men allting efteråt.. slutet.
För det innebar att lämna alla er - min lilla extra familj !
Det spelade aldrig någon roll hur dålig morgon man haft, för så fort man kom till skolan och träffade er alla
försvann alla bekymmer och hur tråkiga lektioner man än hade ( r e l i g i o n ) alla håller med ;) ?
iallefall hur tråkiga dom är var - så hade vi alltid lika kul på dom endå tack vare oss själva!
Jag har haft så mycket ångest den här sommaren ska ni veta .. För det känns som en stor del
av mej är borta :'( och det bevisar ju verkligen hur mycket jag tycker om er!!!

Jag vill iallafall tacka för all tid ja fått mer er !
Och för att ni gett mig så många fina/underbara/roliga minnen som ja kommer
bära med mig hela livet ..   men visst kan  dom vara jobbiga ibland? ..
- för att man saknar det så mycket menar jag?
.. men vill liksom kunna spola tillbaka tiden som på ett band sen bara hoppa
tillbaka just i den "stunden" sen spola vidare och hoppa in "där " !
.. okej nu pratar jag i gåtor känns de som .. men ja ni har ju stått ut med både min
knasig humor och med mina konstiga förklaringar förr..så ni har kanske lärt er förstå :) ? huhu

iallefallll ....
JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR OSS - HV07CST <3
.. min finaste finaste klass! .. ja jag tänker fortfarande säga klass..
för även fast vi inte är det i skolan längre- är ni det i mitt hjärta :) världens bästa också.


LOTS OF LOVE / Louise :)

______________________________________________________________________________________________
As we go on we remember
All the times we had together
And as our lives change come whatever
We will still be Friends Forever

.. bara för skolan är slut- behöver inte de va slutet för oss, visstdå?

Kommentarer
Postat av: sabina

fan vad fint skrivet gumman, miss ya all

2010-08-07 @ 02:49:17
Postat av: lina

håller med. Miss you babes!!!!!!!!

2010-08-07 @ 09:25:37
URL: http://linaselander.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar alla <3 / Linnea

2010-08-07 @ 13:57:50
Postat av: Lovisa

gullig!

2010-08-14 @ 01:13:24
URL: http://www.loiz.se
Postat av: Lina

Fint! söt du är , saknar alla<3

2010-08-14 @ 21:16:39
Postat av: emma

Gu va fint skrivet louis tack, och det är ömmsesiditgt <3

2010-09-08 @ 09:31:53
Postat av: hanna

Saknar oxå klassen :/ känns jättekonstigt att inte gå dit som förut

2010-09-09 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0