Vecka 17

Godkväll älsklingar!
Jag hoppas ni har haft en trevlig helg, och att det gick bra på nationella för alla =)
Här kommer iallafall veckans planering!

Måndag;
Fransförlängingskurs för dem som är inbokade.
Jag har absolut ingen aning när det börjar, för jag kan ej hitta infon som AnnaLena
lagt upp på någon HVsida, som om någon annan har gjort det lägg gärna till det på bloggen!

Vanliga lektioner för resten av klassen och på hntC lektionen ska ni åka till Birgitta LF's spa.
(Jag har ingen info om det eftersom att jag ej ska med)


Tisdag;
Allas vår Madeleine Därnsjö fyller 19 år! Grattis vännen
Teorilektion på HNT D för oss som har nagelförlängning
(alla måste ta med häftet!!!!!)


Onsdag;
Praktisktmarknadsföring teorilektion 9.10
Massage på HNT C om det blir tillräckligt många kunder.


Torsdag;
Prov i småföretagande
(Vi kommer ha genomgång på tisdagen)
Vi ska gå genom skissen till utklädnadsshowen på mentorstiden!



Godnatt vänner!/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0