v.40s händelser

Hallå tjejer.
Tänkte bara lägga in lite info ang nästa vecka.

På måndag har vi alltså inte någon kundmottagning (den börjar ju v.43)
Utan vi ska börja öva på gymnasiemässans modevisning.


På tisdag ska vi på Svenska moderådet Mässa kl13 vid scenen
http://moderadet.se
Samhällskunskapen uteblir alltså pga mässan


och så har vi religionsläxa
(Det där pappret med 30frågor man ska svara på, måste vara dataskrivet!!)

Yoga är det som blir på gympalektionen och vi är förmodligen i danssalen!

Och en annan sak jag skulle tycka var kul är att om man kunde skriva sitt namn när man slänger in ett inlägg,
men det är absolut inte ett måste. Bara en kul grej.
Ha en underbar helg nu tjejer, för det förtjänar vi!
/ Emelie L

Kommentarer
Postat av: emma bark

jag vet jag är jordens mest otekniska människa, men kan någon förklara hur jag loggar in på bloggen, jag hittar ju ingen inloggningsgrej, har suttit hur länge som helst. sakanr er föresten , men i morogn kommer jag till skolisen :D:D

2009-09-28 @ 21:20:22
Postat av: emma bark

jag HITTATDE den , men nu kom nästa problem , vad skriver jag för inloggningsmand, och lösen, kanske ska ta det i skolan i morogn , det är nog inte så smart att skriva här kom jag på :D:D ses i morogn , pusssssss älskade klasss och emilie va söt du är som gjort den här bloggen , tycker det är riktigt kul att logga in här. den är mysig

2009-09-28 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0