Studentkryssning

Hej tjejer! Gör er redo för att köpa biljetter till kryssningen. Jag ska på möte idag. Försäljningen startar denna vecka fick jag veta idag. Och kom ihåg. Inga pengar - Ingen biljett!!!  Det går inte att "boka" biljetterna i förväg.

Med mat på dit och hemvägen, busstransport och den billigaste hytten blir priset ca 950 kr/person.
Det blir nog lite dyrare om man bara bor två i en hytt men är inte säker. Då handlar det om max en hundring extra. Man kan också välja att Inte ha mat men vad jag förstod så finns det ingen annan mat på båten att köpa och det blir dyrare om man inte ha bokat i förväg.

Vet inga datum än eller det exakta priset. Och resten av informationen kommer förmodligen ikväll efter mötet då jag vet mer. Ha en bra dag :)

Natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0