Ärade klasskamrater

Hallå kära HV07CST!
Sofie P gav mig en underbar idé!
Nämnligen att göra iordning en blogg till klassen,och nu här sitter jag (Emelie, who else)
Men den här bloggen är till för oss i klassen,
så vi kan lämna information till alla om t ex:
Prov, föreläsningar, studentgrejer och diverse saker!
Alla ska ha tillgång till bloggen så imorgon så kommer alla få acc och pass (inloggningsupg alltså)
Så närsomhelst ska vemsomhelst kunna skriva ett inlägg om det den tycker behövs tas upp!
Om någon skriver något taskigt om någon/något eller dylikt tas bloggen bort dirket, bara så att ni vet!!!
Detta är bara en rolig grej och hoppas att det kommer vara till stor nytta eftersom vi alla vet att Pluggnet suger.
Och helt ärligt klassen, jag har inte råd att svara på allas sms haha! Skämtosido.

Men jag hoppas alla blir glada och nöjda så får ni acc & pas imorgon!
Puss&kram på er/Mamma
(BTW - Ni vet väl att vi hade läxa tills imorgon i försäljning&service och projektarbsnack)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra idé! :D

2009-09-23 @ 08:00:52
Postat av: Lelloooo

puss på dig emelie, du är bäst! :*

2009-09-23 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0