Hello classmates!

Mitt första inlägg här på bloggen och jag tycker det behövs lite mera kärlek här ;)
Alla ni tjejer i klassen, är underbara på erat egna sätt!
Önskar alla kunde förså det!!!
Jag älskar er, och jag älskar min klass. Förstår ni hur bra ni är?!?!
Alla har något posetivt att ta fram, vad man än tycker.

Jag vet inte varför jag känner mig så kärleksam idag... Tycker bara att vi ska vara rädda om varandra den här sista tiden vi har. För nu är det inte långt kvar, och alla ni är värda att höra att jag tycker så mycket om er!!!
Puss från Linnea


Kommentarer
Postat av: louiseeee =)

naw söt linnea <3 =)

2009-10-05 @ 21:40:25
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com
Postat av: Anonym

ich vil älskar dig med raring

2009-10-06 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0