Tråkigt

Hej tjejer!
Något jag tycker är väldigt tråkigt att ang klassreseinlägget
så har bara 2st av 8 komentarer gjort det jag bad er om!
Jag bad er komma med förslag på vad vi kunde hitta på, hur vi kunde tjäna pengar och vart vi skulle åka.
Istället har det blivit en massa negativ energi som handlar om att tjafsa.
Visst, alla har inte råd att betala ur egen plånbok
men då kan väl dem försöka sälja tjänster (t ex mammakvällar)
Dessutom har jag räknat ut att om alla lägger dem där 400kr som
vi sa att vi skulle försöka lägga så blir det 11200kr!
Så om vi hade lagt 100kr varje termin (från tvåans terminstart),
alla vi 28st så får vi ihop ELVA TUSEN KRONOR!
Och om man inte känner att man kan lägga ut 100 kr eller 400kr bara sådär
så lägg typ en tjuga nån vecka, 5kr en annan vecka eller 70kr en vecka...
Man får ju lägga upp det som man själv vill.
Men tänk bara på hur mycket pengar vi skulle få ihop om vi sammarbetade,
och hur kul vi skulle kunna ha det tillsammans.

Sluta fokusera på det negativa och tänk på hur kul vi vill ha tillsammans istället.
/ Emelie

Kommentarer
Postat av: sofie s

förlåt, jag vill inte skriva något negativt, men vi bestämde vell sist på mentortiden att vi inte skulle lägga något ur egen kassa?

2009-11-08 @ 00:32:02
Postat av: Emelie

Ja, men detta här skrev jag dagen innan.

Jag har inte skrivit om klassresan än, alltså det vi pratade sist om i torsdags. jag ska skriva det idag.

2009-11-08 @ 11:21:57
URL: http://emelielagerqvist.blogg.se/
Postat av: emma

hej , vilka är sidorna vi har prov på . äe det bara dom han skrev upp på genomgångarna?

2009-11-08 @ 15:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0