Mer uppdatering från London.

Hej!
Nu har jag fått hjälp med att få igång min dator igen, så nu kommer jag att blogga på för fullt med bilder och grejer på vad vi sysslar med här borta.
Igår var det första riktiga dagen på teatern för mig, gud vilket drömjobb det är! Och tråkigt att det är sista dagen där imorgon..

Efter jobbet träffade jag Hanna på Oxfort St, så tog vi en fika på Starbucks innan vi gick på en lång promenad runt hela Oxford. Vi hade egentligen inte planerat en långpromenad, men Hanna skulle visa något, gick fel och så var vi vilse, men det var riktigt kul och vi stötte på massa roliga saker.

Måste dock säga att vi kanske aldrig ses igen, för att trafiken är som sagt helt crazy. Man blir nästan-påkörd varje dag.


Här inne jobbar jag, visst är det mysigt?

Om ni vill veta mer om vad vi gör här nere så kika in på min blogg istället!

Puss & Kram!
Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0