APU UPPGIFT TILL V.46

Hej girls.
Har precis hittat pappert till den där apu upgen vi fick i början av terminen.
Jag kommer dock inte ihåg om det är om våran nya APU eller gamla som frågorna handlar om.
Vi har ju Vanja imorgon så vi kan nog fråga henne.

Men jag tänkte att jag skriver in frågorna här ifall
ni som jag lagt papperna på något smart ställe och sen glömt dem.

  • Vilka är dina kunder? Berätta hur 3 st kundmöten kan se ut. Ge händelser som exempel
  • Beskriv 2 olika reklamationsscenarion! En nöjd resp. missnöjd kund. Vilka lagar och rättigheter gäller vid reklamationer? Hur ser ditt praktikföretags reklamationspolicy ut?
  • Har ditt praktikföretag någon klädpolicy? Får de anställda gå klädda som det vill, eller finns det arbetskläder?
  • Vad skulle du ha för kundpolicy om du hade eget företag? Och vilket bemötande skulle du/ditt företag ge?
  • Vilka försäkringar finns på företaget? Om jag t ex har sönder något

Detta är alltså vad som ska lämnas in under nästa vecka.
Puss på er/Emelie

Kommentarer
Postat av: sofie s

andra apu uppgift? vad handlar den om?? kram

2009-11-13 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0