TACK FÖR I GÅR

FYfan säger jag bara, vilken jäkla kväll det blev i går !! jag tror inte jag var ensam när jag säger att jag hade en GALEN kväll.
Vår klass var lätt snyggast,  alla var så otroligt fina, och alla var bara bäst ;)
Hade jätte kul med era alla på för festen,  och även på dans golvet på balen!
lite tabbe bara att vi fick sitta på olika bord !!
Synd att inte alla följde med på efterfesten för det var riktigt kul, det vart dans på baren och billig dricka!
kom hem- snubblades vid dörren med trasiga skor och en klänning som var dalmatin prickig runt halv 5  tiden.
men men , antar att det var resultet av en lyckad kväll

Hoppas alla hade lika trevligt som jag
Och som sagt klassen ni är underbara, blev lite tårögd när jag satt och tänkte på att det bara är ett halvår kvar !!
men det halvåret ska vi göra till det bästa någonsin!

Ha nu ett grymt jullov, och en riktigt roligt NYÅR så ses vi den 7:e, om inte innan !!

PUSS PUSS PUSSS bästa tjejer / emma bark

just det, till alla som inte kom, men hade lämnat pengar  kan tyvär inte få tillbaka det, för det hade redan fått lägga pengar emellan själva för att kunna betala lokalen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är emma! och resten av klassen med.

love yah all. / Lello

2009-12-18 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0