information om förfest innan balen

Hey babes! Nu har bara några lämnat 20 kr till mig som vi ska använda till balen. Även de som inte ska gå på balen och vill komma ska lämna 20 kr, om de vill äta och så såklart! Och om man vill svälta så struntar man i det.. Alla tar med sig något att dricka själv. Om pengarna räcker till kommer jag fixa någon slags bål.

Jag kommer vara hemma från ca 16.00, men om det är någon som vill komma tidigare eftersom den redan är i stan eller något för den göra det. Antagligen kommer Josephine vara här då, eftersom jag är borta och sminkar mig!

Till balen tror jag vi tar taxi. Om man tar en stor taxi hemifrån mig blir det ca 20-30 kr var och det tycker jag är värt istället för att sätta sig på bussen i balklänningen. Om det är någon som har en limousine skräpandes hemma kan den ju annars säga till..

Om ni inte hittar hem till mig så är det bara att ringa mig på 0707263164. Jag bor i samma område som Linnea och Gabriella, ca 2 min därifrån om man går. Bor iallafall på Sandgärdsgatan 12 i ett grått hus!

Alltså 20 kr, och helst senast imorgon, så jag har alla pengarna till på onsdag för jag ska handla och förbereda allt då. Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: emelieH

taxi blir bra ;D

2009-12-15 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0